0

Yesterday

Yesterday,all my troubles seem so far away.......

Semalam siang harinya serabut2 pasal pelbagai masalah.
Malam harinya bergembira dan menyenangkan hati yang gundah.
Thanks to yun and lopes kerana membuat hari semalam ku sedikit bermakna.
Karok beberapa lagu kat Square One Mall,thanks to lopes coz belanje.
Then gi BP Mall tengok Filem Aku Tak Bodoh.Thanks to lopes again,because of him we can watch for free ;)
Komen tuk cerita ni,pada aku cerita ni ok la,walaupun banyak lawak2 bodoh tapi mampu membingitkan satu panggung ngan gelak ketawa yang amat besar.Gelak sakan aku ngan yun.wahahahahaha.
Tapi mesej nilai2 kekeluargaan amat ketara dalam cerita ni.Elok di tonton oleh ibu bapa zaman sekarang yang terlalu sibuk mengejar kekayaan dunia hinggakan anak-anak terabai.
Sebelum aku tengok cerita ni ramai yang kata cerita ni tak besh la cam hape la.
Tapi pada aku cerita ni ok.Ada unsur lawak nya,ada unsur sedih&sentimentalnya dan juga terdapat unsur2 pengajaran tersurat dan tersirat nya.

Suka scene ni,gaya cam nak watpe je mat 2 org ni ;p

Sudin,Jefri,Roy.!!handsome tol Sudin ni.!!(Aeril Zafrel:Nama sebenar)
Biasalah kan,filem2 atau cerita2 ni,ikut perspektif masing2 nak bagi pendapat dan pandangan kan.Perspektif dan pandangan orang berbeza2.Jadi try la tengok dulu baru leh tau sedap ke tidak ke cerita ni ;)

0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM