3

Penat Tak Mengapa Asalkan Seronok ;)

18/12/2010- SABTU
Sebelum bertolak,malamnya sudah siap2 packing segala.Bangun seawal 9pagi (payah aku nak bangun time ni lebih2 lagi hari minggu)
kemudian pukul10 kami pun gerak ke bp,singgah summit jap coz nk setting rambut dan Eip mau makan kentang MR MAGIC.

Cantik kan aku pas dah set rambut tuh ;p kalau tak dah cam pempuan giler.ehehehe.
Lepas setel semua hal kat Summit,makan dah,set rambut dah,kencing pun dah.Kami pun shoot ke Melaka.Singgah ke Melaka amik Baby(adik Eip) dan Joe.
Amik Baby dekat UITM Lendu.Alang dah singgah kat situ ape lagi,foto2 la.Ternampak lak tasik yang indah belakang hostel Baby tu (Kolej Tun Fatimah) siap ngan jambatan lagi.


Siap2 berfoto kami pun gerak semula,gi amik joe pulak kat mane tuh Taman Tanjung Minyak Setia (pergh ingat gak aku)
Berkali2 tepon joe coz tak tau jalan.Biasa la kan. I tak biasa taman2 kat Melaka ni.huhuhu.
Setel amik joe,kami bergegas ke Melaka Central pula.(bergegas siot.eceh!) Ke Melaka Central coz nak setel hal tiket Baby dan Joe nak beli hadiah tuk wed Juju.Tu la joe ni awal2 suh beli tak mau.Ngade!

Singgah R&R tukau baju kurung.Yela kan kate nak gi kenduri takkan nak kai baju cenggini.Tak senonoh langsung.
Pastu anto eip kat Petronas mane tah,aku pun tak pasti.Member2 dia dah tunggu sana.Eip mau ke Majlis Sambutan Hari Jadi kawan nya encik Jambu.
Pas drop eip dan Baby.Aku dan Joe pun sambung semula perjalanan kami ke Gombak demi Majlis Juju.Walaupun sesat barat,tapi diatas susah payah Joe tanya2 member dia dan juga pak cik di pasar malam,akhirnya kami pun tiba di destinasinya.

Berfoto kat pelamin pun sengsorang jek,siapakah gerangan yang bertuah bakal menemani di sebelah.
wink2! ^ ^
Setelah kenyang makan.Aku dan Joe gerak tuk amik Eip di Bukit Ampang.Party mereka di Panorama Ampang.Cantik la siot kat situ.Len kali aku pun mesti makan2 dan lepak2 kat situ.MESTI ok!!
Dek kerana daripada pukul10 pagi sampai la kul11 mlm aku drive xhenti tambahan pula berkasut tumit tinggi,maka kaki dan punggung ku sudah begitu sakit dan letih.Akhirnya terkeluar juga daripada mulut ku "Joe bape lame ko xdrive?"
Hahahaha!!mengalah jugak aku akhirnya.Tak tahan wooo!!
Masa Joe drive tu ALLAH jek tau betape seriau nye aku.huhuhu.



19/12/2010- AHAD
Pada hari Ahad ini pula aku,eip,baby dan kak timmy bersama yayid anaknya ke Bukit Beruntung,Apartment lama Eip amik barang2 sikit untuk di sumbat ke rumah sewa kami nanti.Kemudaiannya kami singgah ke IKEA untuk survey barang2 yang Eip nak beli.


Sempat lagi nak nyinggah tu.Padahal nak anta Baby ke Melaka before 11PM.Nanti pak guard marah!!huhuhu.
Kami membuat keputusan balik hari Isnin kerana Eip mau menyetelkan hal saman nya.
Jadi malam nya kami ke Melaka menghantar Baby dan Joe kemudian kami kembali bermalam di Cheras untuk satu malam lagi.
Penat gak la badan ni sampai sakit2 seluruh badan coz manjang driving merentas bebrapa Negeri.TAK PE,DEE KUAT!!hiyarhhh!~

3 comments:

Anonymous

oh dayah! aku br bc blog ko! suke ade post psl aku! hehehe.. adiah ko slmt t'gantung d umh br aku.. thnx yea!

HIDAYAH HIDAIZ

;) same2..seb bek ko bru bace skg..kalo x awl2 dh kantoi aku nk bg ape ;p
biler nk ajak dtg umh bru?huhuhuhu...muke xmalu!~

Anonymous

hehe.. aku pun x officially pindah lg.. umh aku area keramat, kt jj au2.. kalo ko ke area sana roger2 la ye..

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM