0

START N GO!!

ok start dengan BISMILLAHHIRAHMANNIRRAHIM...cewah gaya cam alim waraq jek.Takpe lebih afdal kan.Orang dah lame dah berkecimpung dengan sesi blog mem"blog" ni. Aku lak baru skang nak start.huhuhu.Takpela..pe kate orang putih tu "better late than never" ngehngeh.
Untuk post yang pertame ni meh la aku citer serbe sket nape aku letak ^^xenaphobia^^ ni as my blog name...alamak rojak sungguh bahasa aku ni.Harap maaf la yer.
Based on wikipedia xenaphobia-deep-rooted antipathy towards foreigners, unreasonable fear or hatred of the unfamiliar.
The Dictionary of Psychology defines it as "a fear of strangers".
Amat la sesuai word xenaphobia ni dengan diri aku sebenarnya..huhuhu..kalau orang dah kenal aku agak lama maybe perasan yang aku ni fobia sikit ngan orang baru,tak mudah rapat ataupun mesra dengan orang yang baru dikenali,aku juga tak suke dengan suasana atau surrounding yang baru.Agak tak friendly la aku ni sbenarnya.Ade segelintir juga yang meng"cop" aku ni sombong.Maaf la kepada sesiapa yang menganggap saye begitu..huhuhu...Tapi kan....kalau awak2 sume dah mengenali saye dengan lebih rapat,saye takdela sombong malah saye baik dan jugak agak kepoh2 orang nye tau.. ;p


Masya'allah first entry dah nak bebel2 ngarot panjang2 padehal name sendrik pun x introduce lagi ni.Ok2 name saye SHARIFAH NUR HIDAYAH BINTI SYED SALLEH. Sile panggil saye DAYAH ye..saye sangat2 tak suka orang pangil saya Sharifah,shepah,kak pah dan seangkatan dengannye..harap paham ye semua ;)

0 comments:

Post a Comment

Siguiente Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM