11

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL



Join segmen abg BEN lagi ;)
Hari2 ada segmen..seronok jugak!Ada masa ni join la.ehehe.
Mari terus ke tujuan asal.Menjawab lagi soalan2 abg BEN kite...


Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
Semestinya la pernah.eheh.
Jatuh cinta bukan kerana fizikal,tapi kerana keperibadiannya.
Cara dia melayan dan menghargai diri aku.
Yang tak mampu dan tak pernah lagi orang lain buat untuk diri aku.

Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
Fizikal tu penting jugak.Asal yang sedap mata aku ni mandang.
Tapi ianya bukan la menjadi suatu yang utama bagi aku.
Yang UTAMA adalah dalaman diri dia,hati dia.
Kecantikan dalaman adalah lebih penting daripada kecantikan luaran.
Kecantikan fizikal bila2 masa je ALLAH boleh tarik.


Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
Mata dan senyuman.Redup mata dan senyuman manis mampu membuat aku terpaut ;p

Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi 
tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
Setuju!Kerana jika dah berkahwin hidup lebih terjaga dan terurus.
Yela dah ada yang saling ingat mengingati.
Begitu juga jika tengah bercinta.Hati senang..makan pun banyak.
(mengikut pengalamn aku la ;))

Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda .
Tak setuju.
Sifat dan karakter seseorang bukan berlandaskan fizikal dan rupa paras seseorang itu.
Banyak je yang tak kacak tapi kaki perempuan dan "BUAYA".
Begitu juga yang perempuan,melambak je yang tak berapa nak cantik bersikap materialistik.
Pendapat aku la..

Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  ..
Lelaki idaman aku adalah yang menghormati kaum hawa,yang protektif,yang tak panas baran,yang soft (bukan bapuk ok),penyayang..Aku memilih si dia kerana aku rasa karakter dia dan cara dia mampu mebahagiakan aku.Dan aku tak pernah lagi jumpa lelaki yang melayan aku seperti dia (wat masa ni la...)

Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
"Si dia" di atas dah tidak bersama aku lagi.
Tapi memang wat masa ni aku rasa  
dia yang terbaik.(bukan nak wat citer sedih k)
ahahahaha
Aku terima seadanya!~

Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
Kalau betul menyayangi dan menyintai pasangan,wajiblah terima dirinya seadanya.Terima la dia di waktu terburuk dan terbaik dia.SEKIAN TERIMA KASIH!!!(cm mrh pulek ;p)

Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
Ianya bergantung dengan diri dan kesesuain yang mengambil nya.Ada yang produk A ni tak sesuai dan mujarab untuk Insan Y tapi sangat mujarab untuk insan Z,begitu juga sebalik nya.Tapi ada gak produk yang propa je lebih.Tipu!ehehehe.


Ok siap!!!Sudah join program abg BEN tuk kali ke-3.Buat la banyak2 lagi program yer..eheheheh ;)

11 comments:

budak kampung

mate ku reduppp oiiiiii keh3

kalo tak malas,singgah la laki lebih suke pompuan gebu/berisi

Miss Ran

erkkk

hati sng prot kyg..ske22

nick_riena

suke jawapan u yang soklan no 6 tue..so sweet..hehe

HIDAYAH HIDAIZ

miss ran:betol tuh!hati sng perot kyg!eheheh...thanks singgah!~

nick_riena:suke ye?suke jugak!! ;) juz jwb ngn jujo jek dpd hati ;) thanks singgah n follow ;)

DiahRodzi

fizikal dan hati..saya pilih hati....heheheh

AidaNatasya.Co

terjah cni pulak... :)

pRiNCe

JAWAPAN YG bagus...nice..:)
prince dtg dri blog bro ben...
selmat berkenalan ye..
lau sudi jengukla blog prince yg newbiee n buruk ni ye....:)

|| A Lady Named .. Yantiey ||

Salam ,

Terjah dari Segmen BA - Followed

Nice&Jujur+Sweet n3.. :D

singgah ler:http://themptyanty.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

HIDAYAH HIDAIZ

prince:nice yer?thanks ;)

yantiey:hanye menjwb dngn jujor jek ;)
xleh pun nk singgah yantiey nye blog..

sha

singgah sini..


:-)suka baca pendapat pertama no.. mesti bahagia masa tu..


jom baca pendapat saya pula:

http://sha-myheart.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

HIDAYAH HIDAIZ

ye..sesungguhnya di ketika itu sye bahagia.. ;)
ehehehe

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM