0

~!PAGI YANG BERJEREBU!~

Seperti biasa pagi ini aku bangun lambat lagi tuk bekerja.Siap2,mandi2,minum secawan kopi 'O' buatan baba yg sgt kaw punye..i like!!! ;) Sarapan xmakan coz biskut jek yang ade..xberminat..(ceh memilih la ko ni Dee). Selepas bermanja2 sebentar ngn anak sedara kesayangan ku ika..aku pun menekan pedal minyak kereta dan terus memecut(pecut la sgt!!). Punch card merah jugak (8.03am) aishh..hampir hari2 aku nyer punch card merah..sungguh xberdedikasi.Yang peliknya pagi2 menuju ke parit raja tibe pandangan ku kabur jek di depan berkabus gitu..aku berpikir..aku kat "Cameron Highland ke hape ni??" atau "Ada kah ini jerebu??xilang lagi ke jerebu kat johor ni??"

 tgk ni xmacam ala2 kabur jek kan..smpaikan spotlight kat stadium tuh pun ala2 blur gitu..xjelas..huhuhu.

Walaupun keadaan kabur2 begini aku tetap gagahkan diri menuju ke bangunan dan ke pintu keramat untuk punch card..(ek eleh ko ni Dee gaya cam bersusah payah sangat jek.HAMPEH)

inilah bangunan yang aku perlu masuk hari2 setiap pagi pukul 8 pagi(jarang skali tepat 8pagi) dan juga petang pada pukul 5ptg( ha yang ni hari2 pun Tepat kul5 aku dah berada kat sini
 Ha meh tunjuk sket punch card aku yang menunjukkan aku malas bangun pagi nya..gi keje lewat manjang..MERAH jek... 

 tengok la di atas ini 3/4 merah aku nyer ketibaan ke tempat kerja..tapi biler tang balek tu..awal jek...PUNCTUAL jek ko kan Dee...ampun Dr Yusri!! ;p
Ok dah2 stop cakap pasal keburukan aku yang selalu datang lambat ke kerja ni..meh citer sket pasal di mane aku wat kerja dan jugak ber"FB"..(keje nye xseberape,chatting,facebooking and merapu yg lebih sebenarnya).Opis konon2 aku adalah di AMMC which stand for Advance Manufacturing and Material Centre.

ok gate di atas ni la yang kadang kala terkunci dan membuat saya dan rakan menanguk kat luar tak leh masuk kerana kami baru disini dan xmemiliki kunci..dan terpaksa menunggu "bapak2" indon yang sudah lama bertapa di AMMC ini sebagai Penjaga tetap ini opis ;p (student master jugak sebenarnye bapak2 ini). Ok lah rasenye stop dulu la kat sini wat masa ni..sambung wat kerja yang sepatutnya seperti baca Journal ataupun mencari info2 yang berkaitan..Bukan men facebook tau Dee!!!



0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM