2

ICE ROOM (nyam..nyam..nyam)


Disebabkan tak jadik balik pada hari Ahad,jadi pada hari Isnin aku berkesempatan berjumpa ngan dak sengal ini.Ikhwan namanya,tapi kami selesa panggil dia iwang.huhuhu.Disebabkan die dah janji nak belanja aku ICE ROOM yang sedap tuh,jadi aku agak excited la mau jumpe dier ;p

eh takdela,kalau die tak banje pun aku tetap suke nak jumpe die.Tapi kurang excited la.
Sebenarnya aku baru gak kenal dak senget ni,baru 5,6 bulan yang lepas.Kenal pun coz praktikal dept sama.
Tapi gaya cam dah lama kenal.(susah tau aku nak rapat ngan org ni.dia ni spesel kes sket)

Kat ICE ROOM ni terdapat banyak pilihan aiskrim yang sedap2.Makanan nya pun tidak kurang hebat nya.

Si pembelanja haruslah interprem.

Aku makan Chicken Bologness Spagheti dan Nut Case Ice-Cream.Sedap wooooo!!!
Tapi cam biasa la,disebabkan spagheti tu terlalu banyak,iwang gak kena habiskan tuk aku.huhuhu.
Takpe,dak ni nampak je kecik,tapi kuat makan.Jangan tak tau,time kat SONY dulu dia la selalu tolng perabih makanan aku ngn jena yang most the time tak abes tuh.Cam die kate "aku ni dah cam tong sampah"

 Antara view ICE ROOM di BANGI.Jika kesana singgah2 la.Tak rugi tau! DIJAMIN SEDAP ;)

Dah makan2,kami pun borak2 la,daripada satu topik ke satu topik.Tapi most of the topic was all bout SONY.huhuhu.Ye ler org tuh keje SONY.Tapi ada satu topik aku tergelak beso,rupanya saat2 akhir aku kat SONY tuh,kak ina (akak kat dept kiterorg) ingat aku cam ade skandal ngan iwang dak senget ni.Adoiyai! tak cukup ngan mat cashier kat SONY tuh ingat aku aweq iwang,kak ina pun turut serta ke?APEKAH?huhuhu.
Mau perang dunia iwang ngan aweq dia nanti.
Aku rasa kami berempat mang rapat.aku,jena,yanie dan iwang.Takde unsur2 kapel mapel ni.huhuhu



Thanks iwang coz belanja aiskrim sedap!Len kali banje lagi k ;p orang dah keje kan?mestila takde hal nak lanje.eheheheh.

2 comments:

Yunnissa Anwar

ehem2..skandal ko ek? iwan nih tade rase nk banje aku skali ke kat ice room?haha!~tak pasal!~

HIDAYAH HIDAIZ

eheheheh..xde makne skandel2 ni..mrh kang aweq nye..huhuhu

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM