0

INSAN2 ISTIMEWA

Setiap insan di dunia ni pasti akan ade memiliki insan-insan yang dikasihi dan tersangat istimewa dalam hidup mereka..begitu juga dengan aku. So hari ini,tika ini,saat ini..saya nak citer serbe sedikit tentang insan-insan yang amat penting dalam hidup aku daripada saya kecil sehingga la sekarang ini ;)
Orang pertama yang TERAMAT penting dalam hidup aku sejak dilahirkan adalah EMAK !!dia adalah segalanya bagi aku,dia ibu,dia sahabat,dia pendengar setia,dia sentiasa memahami aku,dia sentiasa ada bila aku dalam masalah..lebih2 lagi pada tahun 2010 ni dia sangat2 supportive!!!aku terharu sgt2!!
DAYAH SAYANG MAK SANGAT2!!!!



















Orang kedua mestilah ABAH ku ;) walaupun aku selalu xsependapat ngan abah ku ini..tapi aku tetap sayang kan dia..walaupun banyak dan macam2 yang jadik antara aku dan abah dia tetap aku sayang dan penting dalam hidup aku.Tahun lepas terjadi kontroversi antara aku dan abah..aku tersgt2 la sedeh..aku igt abah dah benci dan xsayang aku lagi..tapi ternyata kasih sayang abah xpernah berubah...abah tetap terima aku dan memberi kasih sayang dia seperti dulu ;) aku harap aku xkan meluka kan hati abah.
(permasalahan dunia antara aku dan abah akan ku cerita di lain hari,jika berkesempatan).
Ni lah abah ku..nampak Garang x??garang kan?kan2??


Selain itu..insan-insan terpenting dalam hidup ku adalah ahli keluarga yang lain..mari kita tengok foto2 mereka di bawah ini...kenali diri ku melalui insan-insan istimewa di hati ku ;)

Hero2 ku cyg (Syed Hussein & Mohd ZulHarzani)
Yang xde dalam foto-foto di atas seperti abang ku dan adik bongsu ku..aku sayang korang sangat2 gak!!tula sape suh payah sangat nak berfoto..kan dah xleh nak interprem kat sini..eheheheheh...

Selain daripada ahli keluarga ku kawan-kawan ku juga adalah antara yang teristimewa dalam hidup aku.Aku sayang semua kawan-kawan aku.Tapi ade 2 orang kawan aku yang TERSANGAT ISTIMEWA n aku sayang sangat2!!~

 Ha!!ini dia Yunnissa Anwar ku syg!!aku seperti tidak boleh dipisahkan dpd dia..cewah gaya cam kapel lak..aku knal dia ni dah lame dah..since darjah satu,tapi aku benar2 sedar kewujudan dia pade darjah dua..huhuhu...kami mula rapat dan bersahabat baik pula ketika kami di tingkatan satu..masih ingat lagi ke kamu wahai yun? antara aku dan dia tiada rahsia..kami banyak menghabiskan masa bersama..kalo leh mau jumpa hari2..huhuhuhu!!~

Okeh ini pulak si kecik dan comel ku syg ;) Zarina name nye tapi pangilan manje nye adalah JENA. 
Kami berkenalan sekitar 4tahun yang lalu semenjak kami bergelar pelajar UTHM,aku sebilik ngan dia..makin lama aku makin rapat ngan dia..kemana2 saja berdua..huhuhu..smpaikan excident pun bersama..tapi aku la penyebab nye..ehehe..maap Jena..even perkenalan kami sudah jejak 4thn lebih..seingat aku kami tak pernah gado ;)

Ok..tuh la serbe sedikit mengenai insan-insan penting dalam hidup aku...kalau nak cerita lagi,panjang lebar sebenarnya..tapi mungkin di lain hari dan waktu ;) tak lupa jugak ade sorang lagi insan istinewa dalam hati aku ni..yang xmampu aku lupakan sehingga kini walaupun dia telah melukai aku sedalamnya..biarlah insan tu menjadi rahsia hati aku..mungkin satu hari nanti aku akan berkesempatan dan tergerak nak cerita ceriti tentang DIA..~!!HIDUP MESTI CERIA WALAUPUN HATI TAK GEMBIRA!!~

0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM