0

SUKA2 JALAN2 (4th Dis 2010)

Aku suka jalan2 tidak kira bersama keluarga atau rakan2.Asalkan aku boleh jalan2 dan tidak terperap di  rumah saja.Aku tak suka duduk di rumah tanpa aktiviti tapi aku sangat suka tidur di rumah.ehehehe.Tak kesah la jalan2 dekat2 je ke ataupun jauh2 asalkan aku xberada di rumah kebosanan.Bebel banyak2 pulak aku ni.Niat di hati nak bercerita pasal kegiatan aku sepanjang hari pada tanggal 4 Disember ini.Perjalanan bermula selepas zohor bersama Emak,Zai(kakak ipar),Syed,Usin dan Ika.
Destinasi pertama: Ayer Hitam
Tujuan: Mencari penganti bantal busuk untuk Zul Harzani (ank sedara ku)

Ha!!inilah yang dicari2.Kat bp boleh tak ada dah design yang ni.(Harganya: RM19.90,selepas diskusi yang singkat dapat la dgn RM15)

0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM