2

SALE!!SALE!!

Pegi BP mall nak beli baju kurung tuk wed ngan handbag tapi tak ade yang betol2 berkenan.
Kalau ada yang kenan pun harga nya mahal gila,tahap tak leh handel dan tak leh diterima dek akal aku.
Tunggu aku keje la beb!!huhuhuhu!! (tau pun ko Dee tapi nak shopping sakan gaya cam banyak duit,anak orang kaya!Cis!!)
Takpe2 malam ni kene beli gak tak kira apa terjadik.Beli kat area parit raja pun oke la.Ehehehehe.Banyak gak yang cantik2 dan yang penting yang aku mampu beli.huhuhu.Sabtu ni dah majlis nya jangan sampai tak ade baju nak pakai sudeh!

SALE!!SALE!!Sale sana sini buat aku hampir gila,sampai 2hb Januari kot,biasa la kan hujung tahun camni mmg mengila sana sini LESS,sana sini DISCOUNT.Tapi kalau tak de duet Less ke,bapak diskaun ke,tara guna beb!!.Sabo Dee.Jangan nak membazir macam2,elaun RA pun langsung tak dapat lagi ni.
Mata rambang je aku ni tengok suma benda,kalau boleh cam nak angkat je sume barang kat shopping complex tu kasik penuh satu kereta,lagi2 tengok yang 50%,70%,80% tak nak hampir gila meroyan lak aku kan.Tapi at last outcome nya aku kua daripada BP Mall ngan tangan kosong,juz beli air Cool Blog je kat situ.wakakakakak.Tak puas nak memilih.Cam tak cukup masa je.Takpe2 nantikan kedatangan ku lagi dalam masa yang amat terdekat BP Mall,Square One dan tidak dilupakan juga, SUMMIT.

2 comments:

Eip

upload ar gmbr bj br beli tu cpt!!! tak sabau nk tgk da ni. XD

HIDAYAH HIDAIZ

mls la saye..esok2 je boleh x? ;p

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM