0

Akhirnya....

Dapat jugak baju untuk wed sabtu ni.Pas balik kerja tadi terus bergegas meredah ke semua kedai baju kurung kat parit rojo tuh.Bertemankan 2 rakan lagi,eip dan mun.Mekaseh kengkawan teman saya yang payah nak wat pilihan ni.Terima kasih jugak tolong saya pilih dan memberi pandangan masing2.hehehehe.Bajet around RM70 je,tapi last2 beli yang RM100 gaks.Hahahampeh tol la ko ni Dee.Mang tak leh berjimat langsung!
Kain nye pelik gila.Aku lak cam orang ngok,tak reti pakai.ngeh2.Nasib baik ade makcik sorang ni tolong pakaikan ;) (Mak Cik Balqis Amira)
Dah terover bajet tang baju,kene kurang kan siket perbelanjaan tang lain nya.Mungkin ada barang lain yang patut aku kensel tuk beli.
Masa beli baju kurung tu tadi tak perasan pun rupanya ianya adalah Baju Kurung Pahang.Asal cantek je aku angkut la.Dah kat umah baru pasan.Eheh.
Tapi yang paling aku suke aku nampak kurus bila pakai baju baru ni. ;) yes!!mungkin kerana baju nya warna hitam


 *Dah ngantuk,penat sangat harini.Tido yok!!sok kene awaal.Asyik datang keje lambat jek.

0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM