2

SUDAH MAMPU TERSENYUM


pergi ke lubuk menuba ikan,
hasil di kongsi bersama tetangga,
kebahagiaan kanda dinda doakan,
walaupun kita tidak bersama.

(salin dan tampal daripada PRINCE )


Hati ku agak senang sekarang ni.
Walaupun kajian aku bermasalah.
Adik aku pulak sakit.
Tapi hati aku ada sedikit kegembiraan.
Syukur pada ALLAH ;)
Yang paling penting,sekarang ni, aku sudah mampu tersenyum apabila aku teringat "dia"
Mungkin luka ku dalam proses penyembuhan
Pantun di atas aku tujukan pada "dia"
Kalau dulu bila aku teringat "dia" mesti aku sedih dan sakit hati
Hingga mengalirkan air mata.
Tapi sekarang tidak ;)
Walaupun luka di hati masih berbekas.
Aku masih berterima kasih kerana pernah membahagiakan aku.
Aku juga mampu berbahagia dan gembira tanpa kamu
Seperti kamu bahagia tanpa aku

2 comments:

AsyieqiN Rkey

time heal the wound=)

HIDAYAH HIDAIZ

ye..agree!!u rite ;)

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM