2

BETUL KE??

Bangun2 pagi tadi.
Tibe2 sahabat baik aku berkate.
Yang membuat aku terperanjat.
"kadang2 kita tak sedar ngan ape yg kite rase Dayah"
Ape yg cube disampaikn oleh sahabat baik aku ni??
Mungkin aku paham.
Tapi aku pura2 tak paham
Tapi.....
Entahlaaaaa...
Biar jek la kan...
Memang aku akui kdg2 kite tak sedar perasaan tuh ade kat kite.
Mulut dan akal cube menafikan.
Tapi perlakuan menunjukkan kebenarannya.
Biasenye orang yg rapat ngn kite akan perasan perlakuan kite tu.
Mungkin betul telahan sahabat baik aku tu
Mungkin juga salah telahan dia ;)
Untuk menceritakan secara terperinci sangat laaaa tak sesuai.
Kerana ianya terlalu bersifat peribadi.
huhhuhu.



2 comments:

Anonymous

salam....

bahaya tu.....:)

HIDAYAH HIDAIZ

ws..
bahaye ek?
kenape ye bahaye..?
huhuhu..juz go wit d flow ;)

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM