19

BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN


Join program abg ben tuk kali kedua.Banyak program yang termiss sebab tak menyempat.
Soalan daripada abg ben kita...

Sila ceritakan latar belakang anda.
Hidayah nama diberi.Boleh panggil Dee je ;)
Anak ke2 daripada 4 orang adik beradik.
Kakak yang agak garang,tapi penyayang tau..
Dilahirkan di Johor pada tahun 1987
Mak abah saya pun dilahirkan di Johor
Anak Jati Johor

Profesion anda sekarang ?
Masih lagi seorang pelajar dan juga merangkap sebagai GRA.
Bukan GRO tau ;p
GRA-Graduate Research Assisstant

Blog favourite anda .. kenapa ?
Blog TOTIN JAMAIN (sebab blog dia ni besh!funny!info pun banyak!mcm2 ada ;))
Lagi satu blog SEKAMARRINDU (banyak sangat info yang besh!dan juga penuh ngn entri2 puitis)

Blog yang anda tak suka nak masuk .. kenapa ?
Memandangkan aku pun baru je berkecimpung dalam dunia blog ni..setakat ni takde lagi kot blog yang tak suka.

Impian anda terhadap blog anda ..
Tujuan asal aku wat blog adalah hanya tuk suka2 n jadikan tempat luahan perasaan.Jadi aku takde la impian yang besar mana untuk blog aku ni.Cukup sekadar mampu memberi sedikit manfaat pada yang menyinggah dan membuat mereka tersenyum ketika membaca entri ku yang tah pape ;p




ITU SAJA.SEKIAN TERIMA KASIH ;)

19 comments:

fashah84

salam ziarah...

salam perkenalan dari saya..:-)

fashah84.blogspot.com

NiSha

hye,,
santai dari blog abg ben.. kita owang Johor gak ni..
http://heandsheloves.blogspot.com
>NiSha<

HIDAYAH HIDAIZ

mekaseh singgah ;)
salam perkenalan... ;)

solo molo

0rang k0lumpo datang menjengah...
kmpg kat kmpg melayu majidee...

ewanrani

ewanrani jugak blogger johor..
mari blogger johor kite bergabung..hehe

http://ewanrani.blogspot.com/

nadiemsharmz

salam..jln2 dari segmen incik BA n folo jugak...

jom jengok cni lak ;;;;

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

Osman

blogger Pahang dtg singgah :D

aimi shahida

jalan2 dr segmen BA :)

hunny pie

ehemm.. datang membuat lawatan kehormat.. karpet merah mana.. acah jew.. nie datang nak terjah.. ;D

naz xyzrine

saya pon dari JB . get to noe me well . hehe .

HIDAYAH HIDAIZ

mekaseh kengkawan seangkatan ;)

man yusoef

adakah anda buat master??..huhu

HIDAYAH HIDAIZ

man yusoef: ye sedang n bru je mula...huhuhuhu jugak..

Dda Ly

hehe bukan gro yee tapi gra..jangan salah lihatt..:)

meh ke rumah..
~like mother like son~
keep in touch ye..♥♥♥

HIDAYAH HIDAIZ

ahahaha...tau xpe..jgn slh pndg..lain jadiknyer nt ;p
thanks singah!~

Teenager Housemaid

salam singgah di sini juga...=)
salam kenal juga ye..

yayalya

saya bloggger dr johor no.32

singgah dr segmen abg ben :)

(umur kita samalah hihi)

Kei Seichi

salam perkenalan dari orang melaka...
datang dari belog abg ben...
jemput la singgah ye...=)

http://geekzster.blogspot.com/

pRiNCe

slamt berknalan..
prince blogger kl...
lau sudi jengukla blog sy yg buruk n newbiee ni ye...:)

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM