2

PUTING BELIUNG MELANDA HATI



Setiap orang ada limit nya kot!
ok aku dah sampai kemuncak sekarang ni!
Aku pun sama je macam orang lain!
Ada hati,reti sakit,reti nangis!
Nampak je aku ni kuat,kental!Tapi tu semua luaran je.
Dalaman aku sama je lebih kurang macam perempuan2 lain.
Aku sedih + serabut tahap klimaks.
Aku tak mampu nak tangung semuanya dalam satu masa.
Bertimpe2!Aku sampai dah tak reti nak buat keputusan,walhal selama ni semua keputusan tentang diri, aku mampu putuskan sendiri.
Senang je cakap,suruh aku ignore!
Aku bukan budak2 macam dulu,macam aku PMR,UPSR dulu.
Aku mampu tak pikirkan apa2 pasal masalah hanya pikirkan kehidupan aku dan kegembiraan aku sebagai seorang budak!
Sekarang aku dah besar kot!
Mana aku mampu abaikan semua tu tanpa berfikir langsung!
Aku juga punya masalah sendiri ;(.Sekali lagi aku rasa seperti aku sorang2 kat dunia ni! ;( aku  seperti takde tempat nak mengadu!
Aku tersepit di tengah2!Aku benci!Hati aku tak tenteram!
Bagai ada yang nak meletup melepaskan segalanya dari dalam hati aku ni!
Tapi tak tau nak melepaskan ke arah mana!
Bagai puting beliung melanda hati yang sedia retak ni.
Terasa nak lari jauh2 daripada sini!
Tapi takde hala tuju!
Tanpa kekuatan!
Tanpa teman ;"(
Ok bye!Aku dah hilang kata!~

2 comments:

yunnissa anwar

KO MASIH ADA AKU LA SAYANG!

HIDAYAH HIDAIZ

mekaseh sayang T__T

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM