0

BIRTHDAY PRESENT

wuhuuuuu.After 1 week from my birthday i got one present from my buddy and her boyfie. :)(gaye cam boyfie dier tuh bukan kawan aku lak.eheheh).Thanks IKA & PESSA 
I'm touching u noe.Tot dis year no beday present for me.ek enen cam budak2 jek.
Selama 5tahun yang lepas kebiasaan nya pasti ade sorang insan yang setia memberi hadiah tuk aku,tanpa jemu,walaupun kebiasaan nya terlambat,tapi dia tak pernah lupa.Walaupun kadang2 hanya berbungkus dengan kertas suratkhabar.Tapi isi dalam nya amat bernilai.Sentimental value wei!MENTEL betul la ko ni Dee ;p
Eheheh.Takpe jadikan itu semua kenangan yang terindah,tersenyum bila teringat kembali.Segala kenangan dan pengalamn dijadikan pengajaran dan menambah kematangan.
Ok enough.
Aku suka sangat hadiah daripada mereka ini.Cantikkkkk ;)Pandai korang pilih,lebih2 lagi kaler nya.Syantek sangat.Mekaseh sekali lagi ;)
Nanti aku tempek kan gambar nya.Sekarang ni xdapek la,coz aku kat library.(konon2 wat kije).ehehehe.shhhhh!!!jgn bitau sesape.Ok2 meh2 sambung pura2 wat kije.Ahahahah.Tak la...Kali ni betol2!FOKUS!!!

Nah!Dah tempek.Siap gayakan sekali ;)

0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM