0

YUYU HAKUSHO

Hiei,Kurama,Yuusuke,Kuwabara,Keiko,Botan (ingt siut aku nama2 watak ni sume)

Komik kegemaran ku waktu dulu kala,memang komik no 1 la bagi aku Yuyu Hakusho ni.Zaman budak2 lagi.
Sebok menelaah komik ni waktu darjah 6 bukan sebok menelaah buku tuk UPSR.huhuhuhu.
Smart giler citer ni aku rase!HERO die kire BF no1 aku la time tuh URAMESHI YUUSUKE!


Walaupun crite ni mengarut abes la,smpai menyimpang ke anak setan kacuk ngn anak manusia,aku tetap layankan.Ala lex la kate komik.Mesti la mengarut lebey.Aku ngn kawan2 aku layan komik ni smpai terpengaruh ngan dialog2 nye,ingat lagi..Mye mengilai Hiei,Raihana mengilai Kurama.wahahaha.Gaya cam wujud jek.



Encem kan BF zaman kanak2 aku dulu.ngeh2.,Macho wooo..Lagi bertambah2 gila aku.aweq mat macho ni dalam komik tuh siap sama birthday ngan aku,fav color pun biru,sama lagi ngan aku.Caghe ar..ahahahaha.
DEE2 mang budak2 abes ko time tuh.

0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM