0

H|DA|Z

Ade seseorang cabar aku wat entry pasal ni.Pasal asal usul HIDAIZ.Mane datang nya nama HIDAIZ ni?Nape aku suka letak belakang nama aku HIDAIZ?Masa dicabar tuh dalam kepala otak aku ligat dan rasa macam banyak nak dicoretkan.Tapi aku blur dan beku.Lama aku biarkan entry ni menjadi draft semata,tanpa apa2 isi hanyalah tajuk.Setelah berpikir2 akan melibatkan banyak pihak.Ceh gaye cam artis.Tak jadik la nak citer secara detail pasal asal usul HIDAIZ ni.Cukupla sekadar aku kasik tau HIDAIZ ni adalah kombinasi nama aku dengan nama seorang mamat yang aku sangat suka.Dulula tapi,zaman budak2.Kira lelaki pertama yang aku suka la.Ni takleh kira sebagai cinta kot,coz mentah lagi time tu ;p
HIDAIZ ni datang nya daripada idea sorang member aku ni Nabila anak pak Saat yang mencantumkan nama aku ngan mamat ni.Hidayah+Haiz=Hidaiz.Seyes aku suka sangat nama ni.Pandai billa bagi ;)
Terus melekat sampai sekarang.Walaupun aku dah besar dan tak de ati langsung dah kat mamat tuh ;)
Aku dah terasa HIDAIZ tuh dah sebati ngan aku,dah macam name aku,dah macam bukan kombinasi nama ngan sesape.Sampaikan ex aku dulu pun pangil aku IZ singkatan daripada HIDAIZ ehehehehe.

0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM