0

TRAGEDI 13 OGOS

Penyesalan yang tak berkesudahan.
Menyesal dahulu pendapatan,
Menyesal kemudian tidak berguna.
Nah!Padan muka ko Dee!
Kene setempek!
TRAGEDI 13 OGOS 2010
Sangat la tragis dan menyedihkan bagi aku ;(
Pada bulan puasa,awal puasa.
Aku tak ingat puasa yang ke berapa.
Aku telah menyebabkan buah ati ku
BABY VEE <3
Cedera!
Tidak!
Buah ati ku ini baru berusia 8bln ketika itu.
Masih muda dan hingusan lagi.
Kesian dia.
Aku cuak sangat time tuh.
Bukan cuak ape,cuak bapak aku ngamuk
Yela time tuh pukul 2 pagi.
Memang mati kalau bapak aku tau.
Carik ape pepagi buta anak dara kat luar??
Bulan baik hari baik.
Pastu ade terselit seorang jejaka pulak.
Diculik oleh kami ;p

Mangsa2 dan saksi2 kejadian 
Mak aih foto di atas tu.Muka pesalah sungguh tak boleh blah!
Langsung tak menunjukkan rasa bersalah!
Cis!
Kesian pak cik perdana.
Terkesima dan terdiam selama setengah jam.
Ewah over!Tak de la sampai setengah jam!
Ye pesalah tu memang teramat bersalah.
Ada ke kat simpang tak nak berhenti.
Kan dah berdentum.
Aishhh!
Lama jugak aku kehilangan buah ati ku ;(
Selama dua bulan.
Lama la siot!
"Patah kaki" gak la aku time tuh.
Tapi sekarang buah ati ku dah sehat semula.
Dah comei semula ;)
Janji takkan menyakiti baby lagi.

Kecederaan yang dialami Buah ati ku

0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM