2

PESANAN BUAT TEMAN

Kenangan itu kadangkala teramat pahit untuk diredah, tetapi ia
terlalu manis untuk dikenang.

Hidup tak selalunya indah tapi yang
indah itu tetap hidup dalam kenangan.

Andai hadirnya cinta sekadar
untuk mengecewakan, lebih baik cinta itu tak pernah hadir.

Kecewa
bercinta bukan bermakna dunia sudah berakhir.

Masa depan yang cerah
berdasarkan pada masa lalu yang telah dilupakan.




Jadi kepada teman,lupakan la yang berlalu,ya aku tau ianya tak mudah,kerna aku jua pernah melaluinya.Dan perjalanan nya amat perit.Aku mengerti,walaupun tak sepenuhnya,kerna masalah kita tidak serupa. 
Pelan2 semuanya akan baik2 saje.Macam yang kau pernah katakan pada ku suatu ketika dulu. ;)
Ingat pada insan2 lain yang masih di sisi <3
Aku bukan calon yang terbaik untuk berkata2,kerna aku lebih teruk suatu ketika dulu.Tapi aku jua tak sanggup kau teman melalui saat yang serupa dengan ku.
Semoga segalanya cepat berlalu ye teman.

2 comments:

Eip

smoga semuanya cepat berlalu..amin.. terima kasih teman.. =)

HIDAYAH HIDAIZ

sama2 teman...

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM