2

TERJEBAK

Sebok sane sini aku dok dengar orang bercerita pasal Drama Nora Elena...
Seth Tan tu la Seth Tan ni laaa..
Romantik la...Baik la..apelaaaa...
Macam2...
Last2 aku pun wat keptsn nak gak tgk drama ni..nak tau gak ape la yang besh sgt!
Aku ni pulak dah jarang gile tengok tv.
Yela umah sewe aku xde tv la katekan...
Duit disalurkan ke arah keperluan yang lebih pntg..muahahaha..POYO!
So smlm bermula la detik melayan Nora Elena..
huhuhuhu...
aku sudah TERJEBAK juaaaa!!
Dalam xsampai setengah malam pun..aku dah layan 4episod Nora Elena ni..
Haihhh!xjadik kunon2 nye nak wat keje sket.
Sudah nye sampai ke nak tido aku still layan Nora Elena nii..hahahampeh ko Dee..
Setakat 4episod ni...aku mang layan la citer ni..
Tapi aku xnampak lagi ape yang istimewa nye si SETH TAN niii..
seperti yang di gembar gemburkan...
Mungkin di episod2 akan datang...
Malam ni bakal bersambung lagi kegilaan ku mengadap Nora Elena..huhuuuuu ^_^




Layannnnnnnnnnnnnnnn!!zasss!!~

2 comments:

afiqazizan

a,ah memang drama ni skunk ni dah ramai yang tengok..hihi.

HIDAYAH HIDAIZ

tuh la pasal...meletop abes citer ni!~huhuhu

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM