0

HADIAH HARIJADI DARIPADA EMAK (UPDATE BASI 1)

Birthday aku pun dah berlalu dlm 2minggu pun.
Baru nak cerite ceriti psl hadiah hari jadi.
Hadiah ni sgt istimewe sbb dpd emak ku tersyg ;)
Tahun ni mak beli kan saye jam tangan.
Saye suke sangat.
Gantikan jam tgn yg dh berkhidmat 7tahun masuk tahun ni.
Masih lagi berkhidmat sekarang.
Cume dah kurang ;)
Bagi die rehat2 siket ;p

Jap nak tempek jam yg byk berjase tuh...

Neway jam ni pun mak yg bagi sebelum masuk matrik 7tahun lalu..

Mulanye just nak tuka tali ngan cermin jam yg dh calar ni.
Tapi dek termakan pujukan tuan kedai tuh.
Beli yg baru terus.lebih2 lagi ade diskaun.
Kalo tuka yg ori punye harga die lebih kurg
Tambah sket dah dapat sebijik yg baru..
Aku pun ape lagi...
Last2 mak adiahkan jam baru ;)
Cantikkk...aku suke.
walaupun xsame jename ngan yg lame.
Tapi yg lame ni aku tetap syg.
Lame tuh die teman aku.
Bukak tem mandi n berwuduk jek.
High sentimental value wooooo..
Antare brg yg aku syg.

Jam baru pun wajib tempek kat sini...heeee

Cantik kan?Cantik kan?Cantikkkkk..(pedulik ape aku kalo korg kate tak cantik pun ;p)
TADAAAAAA!!!~

Wajiblah posing ngan jam baru..heee.(30/01/2012)

Actually jam ni advance birthday from my mom ;)
Hadiah pertame tahun ni.
Mekaseh mak ;)
Sayang mak sangat ;)








0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM