0

BENCI MENUNGGU


sejak 6bulan yg lalu...

Ye, ade orang kate aku ni kire penyabar gak la orang nye..
Aku xpasti la kan..
Ye aku mampu menunggu..
Aku mampu bersabar..
Tapi ada had nye gak la kan..
Yang pasti jgn bagi harapan sgt..
Nanti bile aku dh menunggu dengan harapan yg tinggi melangit..
Tibe2 xjadik..
Seyes aku rase aku nak bunuh org..
Tunggu 10 hari pun dah rase mcm 10 bulan..
Padehal sebelum ni tunggu smpai setgh tahun lex2 kacang jek..
Macam yg aku ckp la..kalo xbg ak hrpn aku mampu jek tunggu..
Mesti org yg puji aku kate aku ni kire penyabar tuh tarik balik kate2 die..
Biler bace entri nak membunuh org aku ni kan..
Naseb baik laaaa masih waras..
Kalo tak mesti ade yg mati kene tetak ;p
Ok gurau jek ye.
Takot pulak kang polis dtg sumbat aku masuk jail..
Yg penting hati aku sedikit terbakar..
Itu saja..
SEKIAN TERIMA KASIH

Ha skg ni ak dh jdik cmni..xde sabar2 lgi dh..

0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM