0

NESCAFE ADDICT



 
Ada gaye nk jadik duta Nescafe x? ;p

Ada beberapa org yg slalu bising kt aku..
"ko ni kuat sgt minum kafein dayah!"
"antu kafein"
agaklaaa...
aku start addicted kt Nescafe Original ni sejak aku belajo kt matrix Perak nuu duluu..
tem tuh dok ostel kan..
duk membeli kat mesin air gedegang tuh..
masuk wet kua air..
dpd skola aku pngil mesin tuh mesin air gedegang..
heee..
Ok berbalik psl isu addicted aku tuh..
entahla,xtau nk komen byk2..
tpi sehari kalo aku xminum setin air ni..
aku leh rase cm kesunyian gitu..
hahaha..
slalu aku kene nganjing ngn eip..
"ko tuh mane leh tak minum nescafe tuh..nti kesunyian"
aku sebelum gi AMMC pepg aku akn pastikn singah beli nescafe ni..
kalo pg aku xminum..
aku akan pastikan mlm aku minum..
kdg sngup memlm bute gi ke 7E
Taknak kesunyian punye psl ;p
"TANPA NESCAFE DAKU KESUNYIAN"
Sekian Dari Saye XD


0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM