0

TERASING



Pabila darah daging
Seperti orang asing
Merasa sangat terasing
Sangat jauh
Sangat perit
Tak tau lagi bagaimana
Tiada haluan lagi 
Untuk ku berfikiran positif
Mungkin aku tersenyum
Mungkin aku berdiam diri
Tapi di dalam
Amat parah
Luka yang amat dalam
Aku seperti menagih
Menagih sesuatu
Daripada darah daging sendiri
Mungkin selama ini aku hanya beban
Beban yang digalas bertahun
Dulu,kini
Tiada apa yang berubah
Aku selalu dijadikan kambing hitam
Terpaksa menjadi tempat untuk melepaskan kemarahan
Aku menjadi insan yang menanggung kesalahan orang lain
Aku sudah cuba sedaya nya
Sedaya mungkin untuk jadik seperti yang dimahukan
Untuk mengalas segala harapan yang tak tergalas oleh yang lain
Tak tau lagi kemana harus ku bawa hati yang terluka
Tak tau bagaimana ingin ku luahkan
Tak tau siapa yang akan memahami
Kecamuk

0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM