0

KAD SEBAGAI PENGANTI DIRI

Dulu aku suke wat kad sendirik..
Zaman sekolah menengah zmn matrik rajen la..
ade mase..mcm2 kad aku wat..
men tampal2 men gam2..
sume tuh dulu laa..skg haram..
satu kad pun tarak..
dulu untungla si dia slalu dpt kad dpd aku..
bentuk hati la bentuk jantung laaa ;p
siap tampal kt locker lgii..siap kene ngucing ngn kengkawan..
(zmn mude remaje la kate kan)
kdg2 saje jek bg kad xde pape hari istimewe ke ape ke..
tpi terase nk bg kad..
ape lg aku men la gunting2,potong2,gam2..smpai cm tongkang pecah bilik ak diwat nye..
tapi hasilnye memuaskan..
berbanding yang dibeli..
yg penting usahe n originality tuh..
di buat dengan kasih syg tau..
dh citer pnjgn lebar nii..sebenanye wt aku teringt psl buat kad ni..
ak terjumpe satu blog ni yg wat giveaway mase ak tgh blog crawling..ngeh2..
tbe2 rase nk join..
mane tau ade rezeki dpt la guestbook syantek tu nt...
tuah ayam nampak dikaki,tuah manusia siapa yg tahu kan..
ecewahhh..!~

ni haaaaa guestbook yg syomel tuh..gewam jek saye...


kalo korg terase nk join gak klik sini yeee GIVEAWAY



alaaaaa teringin gak aku nk tempek hasil keje ak wat kad ketika dahulu kala..
tapi takde simpan gambo koleksi kad laaa..
huuu sedey..
mgkin ak boleh mule balek minat tuh..
mgkin skali skale..walaupun xsekerap dulu

0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM