2

SAYA SUKA MAIN BELON

Boleh dikatekan semua jenis belon aku suke ;)
Belon air,belon angin,belon udare,belon panas,belon sejuk,hehehe
semua la aku suka.
Cam budak2 ek pangai.
Tapi belon yg paling aku suka adalah belon air.
Ala yg buble2 tuh.
Ade yang tiup,ade yang picet jek skang ni.
Macam2 ade..eheheh

Asal kalau gi dataran mesti nak main belon.
Ditemani rakan2 yang lain.
Sambil tiup belon sambil borak2 dan bergelak ketawe.
Kadang2 kala diselangi dengan sesi curhat
Tidak sedar sejak bila mengilai belon.
Mungkin sejak kecik lagi.
Cuma semakin besar semakin menjadik2.
Lebih2 lagi bila melayan kerenah anak2 sedare yang terngange biler tengok belon cantik terbang sane sini.
Suke sangat!
Kalau ngah ngamuk2 atau gado2
Kalau dipujuk ngan belikan belon pun dah mampu wat hati sejuk.
Leh tersenyum terus.
Senang gak kan nak pujuk saye ni ;p


Gambar diatas diambil beberape tahun yang lalu.
Haritu,belon panas kat Putrajaya tuh tak berkesempatan nak pergi.
Agak kecewa gak la ;(
Takpe,next time
Ade rezeki tak kemana,ye tak? ;)

2 comments:

Amira

alololo, comelnye maen belon .. hehe. iera da lme tak maen belon air tu , nak maen jgk ! haha :D

HIDAYAH HIDAIZ

da lame xmain?meh la men same ngn dee ;)
ehehehe

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM