0

KE MANA HILANGNYA???

Ke mane hilangnye keghairahan nak update blog?
Ke mane hilangnye keterujaan mau menulis pengalaman dan lain2?
Ke mana hilangnya minat untuk berkongsi cerita,pengetahuan,pengalaman,ape yang di rase?
Ape sudah jadi?
Hinggakan masa megadap laptop seperti selalu pun seperti dah xde.
Even program mobiliti aku ke China aritu pun lgsg xde update or story mory.
Even sebesar kuman.
Heeee...
Nanti la biler aku rase ade mud nak cerite ceriti ngn korang2 sume  *bajet org nk tau sgt*
Kalau xcerite ceriti pun cukup la sekadar tayang gambar kan.
Gambar kan hebat dalam menceritakan segalanya ;)
Bakal masuk la dalam section Update Basi aku nanti..huuu.Seperti Biase la kan.
Kalau datang rajin nye tuh.Kadang2 satu hari 2,3 entri aku wat.
Biler datang kemalasan tahap dewa n mud xde.
Smpai sebulan aku xupdate walaupun sepatah kata...

0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM