0

CANTIKYA,RASA NAK IKOT JEJAK LANGKAH



Aku mmg xterase nk bercerite psl artis sgt..
jarang aku nk post entry berkenaan artis
ke xpernah ek?
tapi kali ni satu berite gembire sorg artis ni menarik minat aku..
PERNIKAHAN IRMA HASMIE
syanteknyeeee..
Semua gambo2 kt bwh ni aku culik dari
maap la yer xdpt menahan dpd right hand klik n save..



Singahsana pengantin (nice wlaupun black)

Si cantek di apit..senyuman bahgia

Tenungan si manis ketika hati berdebar

Tara!!ini bukan psgn nye ye!tp boleh thn hensem gak!
(hee adik2)
Si cantik,manis,ayu...(berkenan betol aku)

Mane la gambo hubby nye kan..
saje jek nk bg saspen..
gaye cm korg tak tau kan..
skrg sume dh advance..
silap2 korg dh lame tau dh..
lg konon2 nk wt surprise..
eh sukati aku la..
blog aku..
apedehal..heee




Jeng jejengggggg
TARA!~


Bagai Pinang di belah sepuluh ;)

Hensem kan suami si Irma ni..
name nye Redza Syah Azmeer Bin Dato’ Dr Hj Mohd Radzuan
untunglaaa Irmaaa ;)

Untunglaaa xjadik ngn nabil aritu..opsss..
Maap ye nabil, awk pun hensem jugak... ;)







0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM