0

HOBI SAYA MAKAN! (NASI AYAM GEMAS)





Crdt to chibird.tumblr.com
Saya suka makan.
Bile kenyang saya senang hati.
Saya kongsi hobi makan ni bersama sahabat baik saya.
Kami makan dalam kuantiti yang kecik.
Tapi berkali2.
Sikit2 nak makan2.
Sikit2 lapar.
Sarapan,Makan Tengahari,Minum Petang,Makan Malam,Supper.
Lima kali gak la aku makan dalam sehari.
Belum kire yang tepi2 remah2 lagi.
Sanggup gi jauh2 tuk dapatkan makanan yang diingini.
Disebabkan itu,sekarang ni kerap sangat makan tengahari di BP.
Gerak dpd PT RAJA ke BP semata2 tuk lunch.
Destinasi biasa ialah Beriani Power dan Nasik ayam Gemas.
Entri kali ni mari kite citer serbe seket pasal Nasik Ayam Gemas.
Beriani Power, next time k ;)

Mula2 kasik tempek gambar dulu k.

Tempat yang selesa dan bersih untuk makan.
(yg baju pink tu MODEL TAK BERBAYAR)
Yang kami pergi ni cawangan yang kt BP.
Kat sebelah Carefour tuh.
Kat sini nak makan surrounding dia mang selesa dan bersih.
I'ALLAH tak perlu risau makanan kotor.
Walaupun kedai nya betul2 tepi jalan.
Tapi kebersihan nya memuaskan ;)
Biasanya bile kami datang sini kami akan order COUPLE SET.
Walaupun kami bukan couple.
Ehehehe.
Couple set ni makan 3orang pun cukup.
Lagi2 tuk kami yg makan dalam kuantiti yg sikit ni.
Couple Set special order:
Ada 2nasik ayam.
2 air buah.
Tauhu Goreng.
Rojak Petis/Sayur Capchai/Kerabu (pilih salah satu)

Mereka bersama makanan *gambar aku gak yg takde,xaci tol korg ni ;p*
Betol kan aku cakap kan?kan2?
banyak kan makanan nye..
Memang cukup sangat makan tuk 3 orang.
Tuh pun tak betol2 licin.
Masing2 dah kekenyangan.
Sedap!!Puas Hati!
Ape lagi.
Korang pun jangan la lepaskan peluang tuk tuk cuba k.
Selamat Mencuba ;)



0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM