0

TAK CUKUP BANYAK


Dah setahun usia blog aku ni.
Tapi entri yang dah aku hasilkan xcukup banyak..
Mula bulan terakhir tahun 2010
Sekarang sudah bulan pertama 2012
Entri aku jumlah nya hanya lah 139..
Termasuk la entri yang ini..
Sangat la sikit..
Coz aku ni payah sikit nk dapat mood menulis atau update
Tapi bile mood tuh dtg kdg tuh sampai 2,3 entri satu hari.
Berjela pulak tuh.
Kadang tuh berminggu lgsg xupdate..
sempat la labah2 wt sarang kat blog aku ni.
huhuhuhu..
Kadang tuh update letak lagu jek..
Tapi lagu yg berkenaan ngn life la..
Cemane nk dapat idea n mood update hari2 ek..
Cam abg ben tuh..
Setiap masa update..
pelik gak aku..
ade je idea die ek..
Xpernah kering ke?
heee..
kasik sikit idea kt saye boleh?hikhikhik..
bajet abg ben nak kasik la....
hikhik bagai..
;p 


0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM