0

11.11.11

Ape yg spesel sgt ngn tarikh ni?
11.11.11
Ramai yang jadikan tarikh ni sbg tarikh keramat bagi mereka tuk menikah.
Mendirikan masjid.
Tahniah kepada rakan dan taulan yang bakal mendirikan masjid.
Barakallah.
Pada aku..takde bezanya..
takde pape yg istimewa pada tarikh ini..
Aku masih begini..
Masih sama seperti tahun lepas..
Cuma bezanya..aku jauh lebih gembire berbanding tahun lepas ;)
ALHAMDULILLAH.
Yang aku tau..2011 semakin menuju ke pengakhiran..
sekejap jek masa berlalu..
Usia semakin mengejar ku..
Rasa baru semalam amik keputusan SPM..
Rupanya dah 7tahun berlalu..
dah 7tahun aku meninggalkan sekolah..
Tapi masih rasa seperti dulu..
Muda remaja seperti dulu..

aku pada 10.11.11 *dah mampu tersenyum seindah suria* ;)
p/s: alhamdulillah doa ak termakbul.untuk tersenyum dan gembire seperti dulu. 
Refer previous en3: HADAPI DENGAN SENYUMAN

0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM