1

SUBHANALLAH...


KLUANG RAIL COFFEE TIDAK HALAL!!!!
Keputusan analisis sampel makanan yang telah diambil di KLUANG RAIL COFFEE oleh Jabatan Agama telah diterima. Didapati kandungan serbuk kopi (termasuk kopi uncang) positif mengandungi campuran bahagian BABI..Juga terdapat kandungan ALKOHOL dalam madu yg digunakan dlm ramuan roti bakar (SAYA SALMIAH SENDIRI TEL TUAN KHADI KLUANG UTK MENDPTKAN KEPASTIAN) disebarkan oleh Persatuan Pengguna Bumiputera Daerah Kluang. Tolong sebar-sebarkan..

(Sumber daripada Facebook Cikgu Salmiah Ramli)

Masya'ALLAH betul ke ni semua????
Rase cam tak percaya pun ade!
Kluang Rail Coffee sangat lah terkenal!
Dan aku jugak sangat2 suka makan kat sane!
Even salah satu en3 aku pun ada menceritakan tentang keenakan menjamu selera disini ;(
Dah lama kedai ni wujud.
Kenapa baru sekarang nak buat analisis.
SUBHANALLAH!Dalam badan aku ade bahagian BABI??
Dah banyak rasa nya aku makan dan minum kat Kluang Rail Coffee ni.
Ya ALLAH ampunkan la hamba mu yang tidak tahu dan lalai ini...
Lepas ni jangan makan kat situ lagi DEE!!


1 comments:

Unknown

biasalah tu manusia..tapi bagi aku..aku tak minat makan tempat2 macam tu walaupun sedap macam mana pun..

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM