0

Pelbagai Rasa

Rasa tak besh (sebab mimpi yang tak besh.tu la sape suh ko tido waktu maghrib Dee oiiii!~)
Tak pasal2 bangun tido trus perkataan setan terkeluar daripada mulut aku.
Rasa Rindu, rindu kat Jena,cepat la datang ke bumi parit raja ni.Tak sabarnya nak tunggu 26hb.Cepatla!Cepatla!!
Rasa Risau,sebab tak dapat lagi umah sewa untuk kami menetap sepanjang 2tahun ni i'ALLAH.
Rasa tak selesa,sebab menumpang umah sewa orang,orang nya pulak ku baru kenal bulan lepas.Mau tak malu2 aku dengan mereka (aku ni dah la pemalu orgnya *blushing*)
Rasa nyampah,haaa yang ni punya rasa kronik sikit,baik aku tak citer lebih lanjut kat sini.Biarlah jadik rahsia hati aku.
Rasa Sedih,sedih dengan mimpi yang tah pape tadi,coz ade kene mengene ngan masa lalu ku yang pahit ;( heh!let it go Dee!!

Rase nak sarapan esok kat Kluang Rail Coffee.Slurppp!!kopi yang kaw.nasik lemak yang asli,roti bakar yang sodap!!Tibe2 rasa sangat lapar.
Siapa2 yang pegi Kluang tu jangan tak singgah kat sini,Rugi tau.kalau nak feel lebih pegi la yang betol2 sebelah stesen keretapi tu.Tapi pada yang nak ala2 eksklusif sikit pegi kt branch yang baru yang kat roundabout tu.

yang ni betol2 dekat stesen keretapi

Ramai tau yang suka makan sini!!Tak kira bangsa ok! 1 MALAYSIA gitu

Kopi yang kaw!!nice one!!~i like!!coffee addict ;p

Nasik lemak.3,4 sudu jek aku leh abiskan satu bungkus!Bukan sebab aku kuat makan oke!!tp sbb kuantiti nya sikit,sesuai la ngan harga nya RM0.50 tak silap aku.

Toasted pita bun
Toasted Bread
Ada dua jenis roti bakar boleh order kat sini.Tapi aku prefer toasted bread ;) aku lebih suka yang ni.Lebih klasik gitu.Haish!!!Esok kena pergi jugak la sarap kat sana,walaupun perlukan sejam nak sampai sana.Eheheheh.Kalau pasal makan,ape pun ko sanggup Dee oiiiii!! ;)
Mari kita ramai2 ke sana.Lagi ramai lagi meriah!Eceh!~
Sebelum tu.kita Tidur dulu!Daaaaa!!!~~

Nak gak leta pic kami.Yg ni kat Kluang Rail Coffee yg baru.
OK!!Skang  baru leh tol2 tido!~

0 comments:

Post a Comment

Siguiente Anterior Inicio

BeLoved MoM

BeLoved MoM